.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کمک مالی بیشترین درخواست شهروندان مازندرانی در سامانه سامد
مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری مازندران گفت که دریافت کمک مالی برای امرار معاش با ۹۴ مورد، بیشترین درخواست شهروندان این استان در تیرماه امسال بود که در سامانه سامد به ثبت رسیده است.
کمک مالی بیشترین درخواست شهروندان مازندرانی در سامانه سامد

 

به گزارش شمال نیوز به نقل از ایرنا: اسماعیل مهرافزا در گفت و گو با خبرنگار ایرنا شمار موارد ثبت شده در سامانه سامد مازندران در تیرماه امسال را ۹۹۷ مورد اعلام کرد و افزود: از این تعداد، ۸۰۶ مورد درخواست در مراسم های مختلف، ۱۵۷ مورد از طریق تماس تلفنی با سامانه ۱۱۱ و ۲۴ مورد نیز در هنگام مراجعه حضوری از مردم این استان دریافت شد.

 

 

وی اظهار داشت: پس از کمک مالی برای امرار معاش، بیشترین درخواست ها با ۶۸ مورد مربوط به امکانات تفریحی و رفاهی در روستا، ۵۸ مورد در ارتباط با دریافت تسهیلات قرض الحسنه، ۵۶ مورد ایجاد زیرساخت در روستاهای محروم، ۳۸ مورد احداث و ترمیم راه روستایی، ۳۵ مورد مربوط به اشتغال و ۳۰ مورد نیز مربوط به دریافت کمک مالی برای درمان بوده است.

 

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری مازندران بیان کرد: بالا بودن میزان مواد ثبتی با موضوعات کمک مالی برای امرار معاش، امکانات تفریحی و رفاهی روستاها، وام قرض الحسنه مربوط به سفر استاندار مازندران به شهرستان های چالوس و جویبار است که در سامانه سامد به ثبت رسیده است.

 

مهرافزا گفت: در مقایسه با سایر دستگاه‌ها، اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران با ۲۰۰ مورد درخواست مردمی، بیشترین تعداد نامه های در دست اقدام را به خود اختصاص داده است و پس از آن نیز صندوق کارآفرینی امید، دفتر امور شهری و شوراهای استانداری، مدیریت امور شعب بانک صادرات، معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری، اداره کل بازرسی،  دفتر امور سیاسی و انتخابات استانداری، دانشگاه مازندران، امور اراضی و شرکت شهرک‌های صنعتی در جایگاه بعدی قرار دارند.

 

کمک مالی بیشترین درخواست شهروندان مازندرانی در سامانه سامد

 

 

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری مازندران افزود: علت بالا بودن درصد موارد در دست اقدام در برخی از دستگاههای اجرایی از جمله اداره کل بازرسی و امور اراضی استان تا تیرماه امسال توسط مرکز ارتباطات مردمی تعیین تکلیف نشده بود و با پیگیری و هماهنگی صورت گرفته با نهاد ریاست جمهوری در ماه‌های آینده این امر محقق خواهد شد.

 

مهرافزا گفت که همچنین برخی از دستگاه‌های اجرایی استان به علت سفر استاندار مازندران به شهرستان های چالوس، جویبار دارای حجم بیشتری از موارد دریافتی و ثبتی در سامانه سامد هستند.

وی با بیان اینکه ۱۴ دستگاه اجرایی مازندران مدت زمان رسیدگی به نامه ها و درخواست های مردمی را در طی بیش از ۱۳ روز رسیدگی کردند، اظهارکرد: با بررسی صورت گرفته علت طولانی شدن مدت زمان رسیدگی نیز مشکل فنی در سامانه سامد و تعیین تکلیف نشدن کارتابل اداره کل امور اراضی  بود که با هماهنگی صورت گرفته با نهاد ریاست جمهوری در ماههای آینده، کارتابل های مربوطه غیرفعال خواهند شد.

 

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری مازندران با بیان اینکه روند رسیدگی به درخواست های مردمی در برخی از فرمانداری‌ها و دستگاه‌های اجرایی در تیرماه رضایتبخش نبود و این موضوع در ارزیابی سالانه دستگاه‌های اجرایی مدنظر قرار خواهد گرفت، گفت: این میزان در فرمانداری نوشهر ۱۶، فرمانداری نکا ۱۸، اداره کل امور اراضی استان ۲۱، شرکت شهرک‌های صنعتی، اداره کل بازرسی و فرمانداری ساری هر کدام با ۲۳، اداره کل حراست استانداری ۲۷ ، اداره کل تعزیرات حکومتی ۹ و فرمانداری میاندرود با ۳۸ روز بود که بیشترین میزان در مقایسه با سایر دستگاه‌ها است.

کمک مالی بیشترین درخواست شهروندان مازندرانی در سامانه سامد

 

اداره کل مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری مازندران در ابتدای هر ماه برنامه حضور مدیران در سامانه سامد را اعلام می کند و فعالیت این سامانه زمینه ای را فراهم کرده است که مردم از نقاط مختلف استان مازندران چه در شهر و چه در روستا بدون مراجعه حضوری در ادارات کل که در ساری ، مرکز استان مستقر هستند پیگیری کارهای اداری خود را انجام دهند.  

 

سامانه سامد به عنوان یک راه ارتباطی میان مردم و مسئولان عمل می کند و توانست در این مدت فعالیت عملکرد و بازخورد خوبی داشته باشد. مردم می توانند از طریق تلفن ثابت و همراه با شماره گیری ۱۱۱ و به صورت کاملا رایگان با مدیر مربوطه بدون واسطه گفت و گوی تلفنی داشته باشند.

بر اساس برنامه زمانبندی از پیش تعیین شده مدیران به مرکز سامد فراخوانده می شوند و در مدت حضورشان به تماس های تلفنی مردم پاسخ می دهند و پس از پایان تماس نیز کد رهگیری به تماس گیرندگان داده می شود تا نتیجه گفت و گو با مدیران در سامانه سامد را پیگیری کنند. 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.06 seconds.